بيمارستان امام علي (ع) آمل
۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۴ آبان
br ENGLISH
اعتباربخشي دربيمارستان

اعتبار بخشي در بيمارستان

اعتبار بخشي، فرايند خود ارزيابي و ارزيابي خارجي است كه در سازمانهاي بهداشتي و درماني، جهت ارزيابي سطح عملكرد آنها در رابطه با استانداردهاي معين و راه­هاي اجراي بهبود مستمر صورت مي گيرد. اعتبار بخشي تنها به وضع استانداردها نمي پردازد، بلكه داراي ابعاد تحليلي، مشاوره اي و بهبودي است. ضمناً حفظ ايمني بيمار نيز بخشي از فرايند تعريف اعتبار بخشي در بيمارستان است.  

ü    اعتباربخشي بيمارستان به منظور ايجاد اعتماد عمومي از وجود و اجراي فرآيندهاي مبتني بر استاندارد و لحاظ پيامدهاي سلامت، در راستاي تامين ايمني بيمار، همراهان و كاركنان و بهبود مستمر كيفيت تمام خدمات قابل ارائه در بيمارستان، مديران و رهبران نظام سلامت را درعمل به وظايف خطير خود در حوزه مراقبت ياري مي‌نمايد كه منجر به پيامدهاي مطلوب براي بيمار بر اساس كيفيت و ايمني خدمات مي‌گردد.

 

ü دستاوردهاي اهداف اعتباربخشي

 توجيه حمايت كننده از مكانيسم پرداخت‌ها

 افزايش اعتماد عمومي به كيفيت مراقبت‌ها و فراهم نمودن ان در سازمان‌ها

كاهش تفاوت در كيفيت ارائه خدمات ميان بيمارستان‌ها

 

1394/09/08
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
Powered by DorsaPortal